ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zwrotu można dokonać w następujący sposób:
1. Odesłać do nas zakupiony Towar, postępując według następujących wskazówek:
- wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, data zakupu.
- spakuj produkt/-y do zwrotu,
- zapisz na kartce numer faktury lub paragonu, co ułatwi i przyśpieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności,
- odeślij produkty dowolną formą przesyłki na poniższy adres (nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów).
PROGIPS
ul. Zagaje 5A
32-300 Olkusz
514 160 153
2. Zwrotu środków dokonamy przelewem na Państwa konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy (dlatego konieczne jest podanie rachunku w formularzu zwrotu). W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
REKLAMACJE
Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres:
PROGIPS
ul. Zagaje 5A
32-300 Olkusz
514 160 153
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.